24. toukokuuta 2015

Asukokonaisuuksia kesäksi

RelaxKimono




Nameless


Adidas


Black & white


Denim


Violet


Heips kaikki! Eksyin pari päivää sitten mun polyvoreen, ja huomasin, että olin joskus tehny sinne jotain tosi kivoja ja kesäisiä asuja. Aattelin sitte että mikäs siinä, miksen jakais niitä täällä blogin puolellakin? Tosi monessa asussa näkyy nuo valkoiset Niket, ja pakko myöntää, että oishan ne aika kivat. Mulla on kuitenki tennareita nyt ihan tarpeeksi, joten niiden sijaan taidanki kuolailla noita hameita ja kimonoita netistä :--D Myös joku farkkutakki ois oikein kiva, kun vanha on mennyt pieneksi. Okei, okei, kyllä mulle kelpais kaikki nää vaatteet mitä näissä asuissa on. Mutta entä te? Mikäs on teidän lemppari kokonaisuus?

7 kommenttia:

  1. Siis noi kokonaisuudet on ihania. 2,3,4,5 sekä 7 on mun tyylisiä. ♥__♥
    En osaa päätää mikä noista on ihanin, :)

    VastaaPoista
  2. Mun lemppari asukokonaisuus on 1 tai 4. Itse en osaa käyttää muuta kuin pitkiä lahkeita, joten nuo tuntuvat omimmilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekkään en ennen käyttänyt kovin paljoa hameita, mutta nyt ne on vieny mun sydämen ihan kokonaan! :-) Ja ai niin, kiitos kommentista !

      Poista
  3. Oooo, meillä on aika sama kenkämaku, jos viidensiä kenkiä ei oteta lukuun! Tai no, tykkään myös 5. asun kengistä, mutta en ite oikeen tykkää kävellä koroilla, koska oon äärettömän vainoharhainen siitä että kaadun niillä kuitenkin/akillesjänteeni katkeaa. :DD Mutta on ne hienot ja kyllä mä noitakin voisin pitää jos osaisin vaan kävellä noilla.

    Ykkösasu on varmaan semmoinen, josta löydän eniten sellaista josta pidän :D Oon ite tosi laiska käyttämään koruja, vaikka tykkäänkin monista koruista, ja juhliin yleensä laitankin jotain bling blingiä päälle :D

    (Mä kävin näitä katellessani itekkin Polyvoressa (viimeksi kävin vuonna nakki) ja löysin sieltä jotain vanhoja tekemiäni kollaaseja vaatteista joita halusin joskus :D Voisin kyllä ehkä laittaa jossain vaiheessa itekkin niitä blogiin, jotkut on nimittäin ihan kivoja :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi mielikuva akillesjänteen katkeemisesta D: Mutta heh, en määkään oo kovin hyvä kävelemään koroilla :--D + Ykkönen on kyllä sellanen josta jostain syystä itekkin kaikessa yksinkertaisuudessaan tykkään, talvellaki muistaakseni kattelin tollasia farkkuja mutten mistään löytäny. Ja laita vaan sääki niitä asujas näkyville, kuhan linkkaat mullekkin sitte sen postauksen!

      Poista
    2. Saamasi pitää! :D Otsikko on luvattoman tylsä, mutta toivottavasti tykkäät :3

      http://jennijasmine.blogspot.fi/2015/05/3-asua.html

      Poista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!