25. kesäkuuta 2016

Viimeaikoina olen...

Untitled

... Nauttinut jäätelöstä. Oon maistellut uusia makuja ja joinakin päivinä vaan vetänyt bomberin niskaan ja lähtenyt pyörällä hyvän seuran kanssa kauppaan. 

b2 
... Hommannut uudet kesäkengät. Edelliset oli jo ihan harmaat sekä puhki kuluneet. Nää on ihan rakkautta <3 Onneksi Zara on alkanut toimittamaan Suomeenkin!

Untitled

... Heittänyt talviturkin. Ja käynyt piknikillä. Vesi kyllä oli ihan älyttömän kylmää!
  Untitled 
... Kuvannut auringonlaskuja (ja muutamia nousujakin), sillä etenkin kesäisin ne on yleensä niin henkeäsalpaavan kauniita ja värikkäitä. Tälläkin viikolla oon varmaan käynyt melkein joka ilta mun pinkit kumpparit jalassa ja joku satunnainen takki päällä pellonreunassa kuikuilemassa ja täyttämässä muistikorttia.

Untitled

... Käynyt hevostallilla! Kaveri pyysi yhtenä päivänä mukaan (kuvailemaan) ja niinpä sitten menin. Rohkenin jopa hevosen selkään monen vuoden ratsastamattomuuden jälkeen, sillä ystävälläni oli oma hevonen tallilla (ei kuvassa!!).

4 kommenttia:

  1. Toi kyllä kuulostaa ihanalta, mitä kaikkea oot tehnyt! Ja ää, ratsastaminen on ihanaa, kaipaan itsekin sitä tunnetta kun saa nousta hevosen selkään ;___; Mähän en siis voi ratsastaa, koska ratsastustunnit maksaa liikaa nuorisokodille ja vuokrahevoseen tarvitsee pidemmän tuntemuksen.

    Nää sun kuvat on taas niin upeita! <3 Ja hei, onnea sadasta lukijasta! Mulla ei ole mitään erityistä postaustoivetta, jonka haluaisin ehdottomasti sun toteuttavan. Mutta ehkä joku video olisi kiva :D Ihan vaikka kooste sun tietokoneella olevista pätkistä tai sitten joku vloggaus? Jos videon teko ei sua innosta, niin miten olisi Elämäni aakkoset? Tai sitten tekisit postauksen siitä piirtämisistäsi, sitä mä ehdotin jo kauan aikaa sitten. Laittaisit kuvia piirroksista vuosien varrelta, mua ainakin kiinnostaisi semmoinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta heti kun pääset pois ja saat rahaa niin käyt kyllä varaamassa tunnin tai pari! Se on ihana tunne kun pääsee ratsastamaan <3

      Kiitos ihana! Ja mä lupaan miettiä noita, uskon kyllä vähintään yhden jutun toteuttavani ;)

      Poista
  2. Oon jo jonku aikaa seuraillu sun blogia ja tää blogi on kyllä aivan ihana! Sun kuvat on ihan tosi upeita ja jotenki tää postaus sai oikeesti hymyn mun huulille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Aiheutit kyllä kommentillasi saman reaktion :--) <3

      Poista

Nikon d3200
Objektiivit: Nikkorin 50mm f/1.8 ja 18-55mm

Kaikki kuvat ovat minun omiani, ethän siis kopioi niitä ilman lupaa.
Kiitos kommentistasi!